تنهای تنها .....

تنهای تنها .....

از تنها بودنم راضي نيستم ، اما ...... خوشحالم كه با خيلي ها نيستم .

بازهم گریه

امروز بی اختیار در خیابان اشک ریختم

کسی را از دور شبیه تو دیدم

چه تلخ و گزنده بود این شباهت ........!



نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت23:10---15 مرداد 1391
سلوم.من اومدم نظرم دادم وبلاگ نانازی داری.ممنون ک به وبلاگم اومدی و نظر دادی
پاسخ:salam jigaram mamnuuuun asheghane booos boooos .


baya
ساعت23:42---14 مرداد 1391
سلام

اول اینکه مرسی که بهم سر زدی و دوباره بیای خوشحال می شم

دوم - اگر این مطلب از خودت بود واقعا درکت می کنم چون واسه من اتفاق افتاده و کشیدم این درد و تو مثلش رو دیدی من یه روز خواهر دوقلوشو دیدم یه روز خودشو یه روز شبیهشو همه شبیهش بودن فقط کافی بود یه لحظه تو صورتشون دقت می کردم بعد می دیدم خودش نیست ولی ای واسه خیلی وقت پیشه الان من عاشق کسی شدم که الان زندگیمه و هرگز به خودم جرات این احساس و این فکر که در رابطه با گذشته فکر کنم چون عشقمو دوست دارم و عاشقشم

موفق باشی دوست عزیز
پاسخ:salam golam mer3000000 az harfaye ghashanget khosh halam kardi hatman bazam sar mizanam u ham sar bezam barat arezoye behtarin ha ro daram booooooos.


مهدیس
ساعت22:59---23 تير 1391
عالیییییییییییییییییپاسخ:asheghetam jigaram mer30

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: zahra ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:عاشقانه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام دوستااااااااای گللللللم ممنون که وبلاگ منو انتخاب کردین. امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد راستی نظر یادتون نره . عاشقانه دوستون دارم.بووووووووس بووووووووس zahra.aghamali@yahoo.com


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , matin.dpi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM